.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوين قانون جامع خبرگزاري‌ها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جامع خبرگزاریهای کشور در حال تدوین برای اجراست.

سید رمضان شجاعی کیاسری صبح شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای مازندران در غرفه خبرگزاری مهر افزود: این طرح پس از تدوین می تواند بسیاری از مشکلات صنفی و حقوقی فراروی اصحاب خبرگزاری را رفع کند.
وی خاطر نشان کرد: قانون دیگری که در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس است قانون جامع حمایت از رسانه ها است که مراحل تدوین خود را گذرانده و به زودی برای تصویب به صحن علنی مجلس می آید.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه کمیت و کیفیت رسانه های استان علیرغم مشکلات عدیده رو به افزایش است، تصریح کرد: قانون جامع رسانه ها بسیاری از مشکلات حوزه رسانه ها را رفع خواهد کرد.

شجاعی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سفر استانی دولت به مازندران افزود: رویکرد سفرهای سوم دولت فرهنگی بوده بنابراین مجمع نمایندگان مجلس به دنبال ارائه طرحهای مناسبی برای تصویب در دولت است.

وی با بیان اینکه نگاه به شهرهای مازندران برای توسعه باید به عنوان کلانشهر باشد، اظهار داشت: عقب ماندگی های مازندران با اجرای صحیح مصوبات سفرهای دولت رفع می شود.

این فعال رسانه ای در پایان خواستار تعامل بیشتر مسئولان با اصحاب رسانه شد و از رسانه ها خواست با نقد منصفانه و بدون حاشیه پردازی به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.